Rakkaustarinamme
Vuosien saatossa Berry Creative on palvellut satoja asiakkaita mitä moninaisimmilla projekteilla. Tässä muutama.

Askelmerkit kasvuun brändityön avulla

Juristiuutisille määriteltiin uusi suunta syventymällä liiton strategiaan, kuulemalla kohderyhmät ja päättämällä mikä on tärkeää
Lue lisää: Käyttäjälähtöinen mediastrategia Juristiuutisille →

Brändiä tukeva viestintä auttaa strategian jalkautuksessa, se voi olla strategiakuva, strategiavideo tai vaikka strategiatyökirja

Brändiuudistuksella voimaa kansainväliseen kasvuun

Suomen Ekonomit ja Berry Creative tekevät yhdessä vaikuttavia viestintä- ja markkinointikampanjoita

Brändiuudistuksen ytimessä olivat kasvua hakevan yrityksen muutosjohtaminen sekä visuaalinen ilme

Tavoitteena edelläkävijän status puutarhaharrastajien parissa

Uuden teemalehden tavoitteena oli nuorentaa Avun brändiä ja tuoda lehdelle uusia lukijoita

Vanhan hotelliklassikon brändi pestiin ja prässättiin

Pieni etelälappilainen Tervola tekee toisin, pilke silmäkulmassa

Vaisalan brändiä tukeva vierailukokemus

Y-Säätiön strategiavihko ja -videot
Lue lisää: Y-Säätiön toimintaa ohjaava strategian visualisointi →

Uusi brändi-ilme tarjoaa kurkistuksia asumisen teemoihin

Visuaalinen identiteetti vantaalaiselle lähiostarille

Rohkea, omaperäinen ja innostava identiteetti Keran Halleille

Alueen brändi-identiteetin luominen kokemuksellisin keinoin

Kiipeiltävä ja liu’uttava toiminnallinen teos kaupunkitilassa

Martinlaakson ostari osaksi Martinlaakson identiteettiä

Vaalivoittoon siivittänyt brändiuudistus

Useasti Vuoden asiakaslehti -kilpailun voittanut lehti

Brändin kirkastaminen tavoitehakuiseksi, innostavaksi ja käyttäjälähtöiseksi

Onnesta, ilosta ja käsitöistä viestivä visuaalinen identiteetti

Aluekehityssuunnitelmien identiteettioppaat tukemaan kolmen kehittyvän kaupunginosan kaupunkisuunnittelua

Uusi suunta lehtiuudistuksen avulla

Lehti myyntityön tueksi

Lehden taittoprosessin tehostaminen kolmestatoista päivästä kolmeen päivään