
Identiteetti ja design, Strategia ja viestintä
Martinlaakson ostarin insight
Martinlaakson ostari osaksi Martinlaakson identiteettiä
Lue lisää →Työt / Identiteetti ja design / Martinlaakson ostarin identiteetti
”Suuri määrä hyviä kysymyksiä, joista syntyi erinomainen idea ja lähtökohta
projektillemme. Lopputulos yllätti hyvyydellään – miten tämä menikin niin täydellisesti maaliin! Perusteellinen pohjatyö liitettynä mahtavaan luovuuteen tuotti meille erottuvan ja aikaa kestävän lopputuloksen. Yhdessä tekeminen inspiroi meidät kaikki ylittämään itsemme!”
Heli Vainio, Kauppakeskuspäällikkö, Nortecon
Identiteetti ja design, Strategia ja viestintä
Martinlaakson ostari osaksi Martinlaakson identiteettiä
Lue lisää →Identiteetti ja design, Strategia ja viestintä
Rohkea, omaperäinen ja innostava identiteetti Keran Halleille
Lue lisää →Timo Berry herkistyy arjen tavallisuuden edessä, kun asiakasymmärrys yhdistyy brändinrakennukseen.
Lue lisää →Virhe: Yhteydenottolomaketta ei löytynyt.