Pitäisikö meidän tehdä brändillemme jotakin? Mun mielestä ei, sun mielestä ehkä. Keräsimme neuvot joiden kanssa tietää tekevänsä oikeita asioita.
Viestintä- ja brändistrategia, insight ja strategian jalkautus
Viestinnän, markkinoinnin ja luovan suunnittelun tehtävä on auttaa organisaatiota saavuttamaan sen strategiset tavoitteet.
Autamme
- konkretisoimaan ja priorisoimaan organisaationne tavoitteet ja onnistumisen mittarit
- määrittämään, keitä onnistumiseen liittyy
- ymmärtämään heidän tarpeensa ja todellisuutensa
- jäsentämään, miten heitä voidaan palvella viestinnällä, markkinoinnilla ja luovalla suunnittelulla sekä ohjata toimimaan asiakkaallemme suotuisalla tavalla
- sisäisen ja ulkoisen muutoksen todeksi tekemisessä.
Viestinnän ja strategian rakkausliitto: Opi, miten muut suomalaiset viestintä- ja markkinointijohtajat jäsentävät työnsä.
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2024/03/strategia.png)
”Halusimme keskittyä erityisesti suoraan liiketoimintastrategiaan vaikuttaviin valintoihin. Tässä osaamisessa Berry Creative erottui edukseen.”
Antti Kalske, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Alltime Group Oy
Strategia- ja insight -töitämme
![Alltime logo](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2023/08/alltime-1.png)
Brändiuudistuksen ytimessä olivat kasvua hakevan yrityksen muutosjohtaminen sekä visuaalinen ilme
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2023/09/suomen-ekonomit-berry-1-3.gif)
Suomen Ekonomit ja Berry Creative tekevät yhdessä vaikuttavia viestintä- ja markkinointikampanjoita
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2021/05/1tervola-tunnus.gif)
Pieni etelälappilainen Tervola tekee toisin, pilke silmäkulmassa
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2020/01/berrycreative-martinlaakso-main.png)
Martinlaakson ostari osaksi Martinlaakson identiteettiä
Haluatko jutella lisää?
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2019/11/berrycreativebrand-timo-350x394.jpg)