
Kotipuutarha-lehden kokonaisvaltainen uudistus
Tavoitteena edelläkävijän status puutarhaharrastajien parissa
Lue lisää →Työt / Identiteetti ja design, Strategia ja viestintä / Apu Luonto -teemalehden konsepti ja ulkoasu
”Projekti oli suunnattoman mielenkiintoinen ja opimme sen myötä paljon sen lisäksi, että loimme yhdessä uuden tuotteen. Ilman Berry Creativen porukkaa emme olisi pystyneet luomaan ja viemään läpi tällaista prosessia normaalin viikkotyön ohessa. Konseptointi oli oivaltavaa ja hauskaa ja yhdessä tekeminen rentoa. Löysimme myös erottuvuuden kilpailijoihin. Projekti oli hyvin johdettu.”
Marja Aarnipuro, päätoimittaja, A-lehdet
Tavoitteena edelläkävijän status puutarhaharrastajien parissa
Lue lisää →Identiteetti ja design, Strategia ja viestintä
Useasti Vuoden asiakaslehti -kilpailun voittanut lehti
Lue lisää →Virhe: Yhteydenottolomaketta ei löytynyt.