
Hotel Arthurin brändityö
Vanhan hotelliklassikon brändi pestiin ja prässättiin
Lue lisää →Työt / Identiteetti ja design, Strategia ja viestintä / Alltime brändiuudistus
”Haimme kumppania tekemään brändistrategiaa ja uutta brändi-ilmettä Alltimen voimakkaan kasvun ja kansainvälistymisen perustaksi. Halusimme keskittyä erityisesti strategiseen puoleen eli positiointiin, brändiattribuutteihin, ja muihin suoraan liiketoimintastrategiaan vaikuttaviin valintoihin. Tässä strategisessa osaamisessa Berry erottui ennen kaikkea edukseen kilpailutuksessa. Minulla oli myös vahva näkemys siitä, minkälaisella mallilla ja tekniikoilla halusin vetää projektia, ja Berry pystyi tähän parhaiten sopeuttamaan oman projektisuunnittelunsa.
Onnistuimme mielestäni luomaan ymmärrettävän, innostavan, aidon, erottuvan, ja myös sisäistä muutosjohtamistamme tukevan brändipositioinnin. Veimme tämän konkretiaan mm. brändilupauksen, tarinan, visuaalisen ilmeen ja muiden konseptien muodossa, joista saimme erittäin positiivista palautetta välitestauksilla.
Halusimme samaan aikaan sekä luovan ja innostavan lopputuloksen, että liiketoiminnan realiteetit ja jalkautuksen huomioivaa pragmaattisuutta. Olin erittäin tyytyväinen siihen, ettei lopputulos jäänyt kompromissiksi näiden välillä – vaan saimme aidosti innostavan, uudelta tuntuvan brändin, joka mahdollistaa kuitenkin kustannustehokkaan jalkautuksen.”
Antti Kalske, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Alltime Group Oy
Vanhan hotelliklassikon brändi pestiin ja prässättiin
Lue lisää →Identiteetti ja design, Strategia ja viestintä
Pieni etelälappilainen Tervola tekee toisin, pilke silmäkulmassa
Lue lisää →Identiteetti ja design, Strategia ja viestintä
Uusi brändi-ilme tarjoaa kurkistuksia asumisen teemoihin
Lue lisää →Virhe: Yhteydenottolomaketta ei löytynyt.