ajatukset_kuvio_1

Päiväkirja

Pitäisikö aloittaa brändin rakentaminen? Ehkä. Viisi näkökulmaa päätöksenteon tueksi.

Pitäisikö meidän tehdä brändillemme jotakin? Mun mielestä ei, sun mielestä ehkä. Keräsimme neuvot joiden kanssa tietää tekevänsä oikeita asioita.

Lue lisää →

Laimeasta fantastiseksi! Miten tehdään vaikuttavaa visuaalista viestintää

Visuaalisen viestinnän yksinkertainen tavoite on parantaa viestin huomioarvoa, ymmärrettävyyttä ja vaikutusta. Ammattilaisen kädenjäljen huomaa, ja laadulla on merkitystä.

Lue lisää →

Hyödyt jäävät kakkoseksi, kun brändi koskettaa identiteettiä

Asiakkaamme usein haluavat, että kerromme kohderyhmillemme niistä konkreettisista eduista, joita asiakkaamme tarjoavat. Parempi tulos saadaan kurkottamalla hyötyjen toiselle puolelle, identiteettiin.

Lue lisää →

Viestinnän tekijä: tällä työkalulla pääset keskustelemaan johdon kanssa isoista kysymyksistä. 

Kannattaako viestintää ja markkinointia katsoa kriittisesti ja rationalisoida ja tavoitella konkreettisia tuloksia? Totta kai. Teimme apuvälineen ystävillemme ilmaiseen käyttöön. 

Lue lisää →

Kokemuksellisen median tuomarointi toi esille alaa uudistavan luovan työn haasteellisuuden

Timo Berry oli tuomariston puheenjohtajana Vuoden Huippujen kokemuksellisessa mediassa. Tuomarointi herätti ajatuksia tavoitteista, luovuudesta, ja siitä minkälainen voi olla onnistunut teknologian haltuunotto.

Lue lisää →

Berry Creative on kolmatta kertaa Vuoden brändi- ja designtoimisto. Kaksi asiaa lupaamme vielä tehdä.

Vuoden toimisto -kisa on meille tärkeä merkki tyytyväisistä asiakkaista. Joskus ei kuitenkaan mene putkeen.

Lue lisää →

Innostava rutiini, ei ilmassa leijuntaa – Viestinnän strategiatyö taidehotelli Lasaretille

Berry Creative toteutti Oulussa sijaitsevan Hotelli Lasaretin viestinnän strategiatyön ja luotsaa nyt hotellin markkinointi- ja viestintäsuunnitelman monikanavaista toteutusta.

Lue lisää →
Infograafi näyttää eri kohderyhmiä, jotka kaikki pitävät tietystä asuinalueesta.

Onko tavoitteena alueen haluttavuuden lisääminen? Pölli tästä itsellesi sopivat aluebrändäyksen tavoitteet.

Rrrakastan aluebrändihankkeiden kompleksisuutta! Kuten muissakin bränditöissä tärkeää on ymmärtää mitä vaikutusta halutaan, kenen parissa, ja milloin ollaan onnistuttu. 

Lue lisää →

Lähetä viesti

Virhe: Yhteydenottolomaketta ei löytynyt.