
Martinlaakson ostarin identiteetti
Visuaalinen identiteetti vantaalaiselle lähiostarille
Lue lisää →Työt / Identiteetti ja design, Strategia ja viestintä / Martinlaakson ostarin insight
”Saimme Berry Creativen avulla päätöksenteon apuvälineitä. Ei ole oleellista, kuinka ’vautsivaude’-tuloksia saadaan, vaan että saadaan oikeita ja aitoja vastauksia. Jos kunnioitamme asiakkaitamme tekemällä nimenomaan heille mielekkäitä muutoksia, siirrytään tekemisessä oikeaan suuntaan. Pehmeämpien tutkimuskeinojen käyttö on harvinaista, ja vielä harvinaisempaa on, että sen tekee joku, joka osaa sen tehdä. Tykkään Berry Creativen tavasta ja tyylistä tehdä töitä. Hinta-laatusuhde ja aikataulu olivat hyviä; oli tosi hyvä päätös tehdä tämä juuri näin.”
Heli Vainio, Kauppakeskuspäällikkö, Nortecon
Visuaalinen identiteetti vantaalaiselle lähiostarille
Lue lisää →Timo Berry herkistyy arjen tavallisuuden edessä, kun asiakasymmärrys yhdistyy brändinrakennukseen.
Lue lisää →Identiteetti ja design, Strategia ja viestintä
Brändin kirkastaminen tavoitehakuiseksi, innostavaksi ja käyttäjälähtöiseksi
Lue lisää →Virhe: Yhteydenottolomaketta ei löytynyt.