Peruna ja ämpäripää – eli kuinka hyödyntää alueiden kätketyt tarinat
Mikä sinulle on merkityksellistä, erottuvaa tai ylpeyttä herättävää omassa kunnassasi? Inkoolaisille se on peruna ja tervolalaisille ämpäripäisyys.
Lue lisää →Työt / Identiteetti ja design, Strategia ja viestintä / Tervolan kunnan brändi-identiteetti
Transform Awards Nordics
Best place or nation brand –
Gold Award 2022
”Tervolan kunnan brändityön onnistumisen takasi Berry Creativen kyky tehdä brändikonseptista tervolalaisille aito ja ulkopaikkakuntalaisille kiinnostava. Brändityö ei jäänyt pintaraapaisuksi, sillä rohkeutta tarttua haastaviin aiheisiin ei puuttunut. Sen sijaan yhteistyötä leimasi pyrkimys kääntää heikkoudet vahvuuksiksi ja motivaatio ymmärtää asiakkaan todellisia tarpeita.”
Marjut Järvinen, Viestintäsuunnittelija, Tervolan kunta
Mikä sinulle on merkityksellistä, erottuvaa tai ylpeyttä herättävää omassa kunnassasi? Inkoolaisille se on peruna ja tervolalaisille ämpäripäisyys.
Lue lisää →Identiteetti ja design, Strategia ja viestintä
Alueen brändi-identiteetin luominen kokemuksellisin keinoin
Lue lisää →Kun kokemuksellinen suunnittelu nivotaan teemallisesti yhteen ja toteutetaan samassa tahdissa alueen rakentamisen kanssa, alueesta kerrottava tarina saadaan vastaamaan todellisuutta.
Lue lisää →Virhe: Yhteydenottolomaketta ei löytynyt.