
Identiteetti ja design, Strategia ja viestintä
Isännöinti-lehti
Lehden taittoprosessin tehostaminen kolmestatoista päivästä kolmeen päivään
Lue lisää →Työt / Identiteetti ja design, Strategia ja viestintä / Kärki-lehti
”Berry Creative konseptoi ja uudelleenvisualisoi asiakaslehtemme tukemaan myyjien työtä. Työ aloitettiin kartoittamalla myyjien tarpeet, joihin rakennettiin systemaattiset ratkaisut lehteen sisään. Lehti on saanut hyvää palautetta konserninlaajuisesti: Se on helppolukuinen ja tyylikäs. Innostuin Berry Creativen ammattilaisten proaktiivisuudesta, projektin hallinnasta sekä lopputuloksesta. Tekeminen oli minulle helppoa.”
Anna-Mari Tikander, viestintäpäällikkö, Atlas Copco
Identiteetti ja design, Strategia ja viestintä
Lehden taittoprosessin tehostaminen kolmestatoista päivästä kolmeen päivään
Lue lisää →Vuodesta 2006 jatkunut lehdentekokumppanuus
Lue lisää →Identiteetti ja design, Strategia ja viestintä
Useasti Vuoden asiakaslehti -kilpailun voittanut lehti
Lue lisää →