Rakkaustarinamme
Vuosien saatossa Berry Creative on palvellut satoja asiakkaita mitä moninaisimmilla projekteilla. Tässä muutama.
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2024/03/nhg-logo-artikkeli.jpg)
Brändiuudistuksella voimaa kansainväliseen kasvuun
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2024/03/image.png)
Nordic Healthcare Group vauhditti kasvuaan verkkosivu-uudistuksella
Lue lisää: Nordic Healthcare Groupin myyntiä lisäävät verkkosivut →
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2023/09/suomen-ekonomit-berry-1-3.gif)
Suomen Ekonomit ja Berry Creative tekevät yhdessä vaikuttavia viestintä- ja markkinointikampanjoita
![Alltime logo](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2023/08/alltime-1.png)
Brändiuudistuksen ytimessä olivat kasvua hakevan yrityksen muutosjohtaminen sekä visuaalinen ilme
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2023/07/kotipuutarha.png)
Tavoitteena edelläkävijän status puutarhaharrastajien parissa
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2022/03/hotel-arthur-avauskuva.jpg)
Vanhan hotelliklassikon brändi pestiin ja prässättiin
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2021/05/1tervola-tunnus.gif)
Pieni etelälappilainen Tervola tekee toisin, pilke silmäkulmassa
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2021/06/kollaasit.gif)
Helppokäyttöinen visuaalinen identiteetti kutsuu leikkimään
![Asuntomessujen brändi-ilme sovellettuna kutsussa](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2020/08/asuntomessut-kutsu-1.png)
Uusi brändi-ilme tarjoaa kurkistuksia asumisen teemoihin
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2021/01/martsari-tila-5.jpg)
Visuaalinen identiteetti vantaalaiselle lähiostarille
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2020/01/43cdcbe9c7f55e6b7eeea69f066322bfc260fdb3.jpg)
Rohkea, omaperäinen ja innostava identiteetti Keran Halleille
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2020/01/berrycreative-lentola-logo1.png)
Alueen brändi-identiteetin luominen kokemuksellisin keinoin
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2019/11/berrycreative-liuku-main-janne-westerlund.jpg)
Kiipeiltävä ja liu’uttava toiminnallinen teos kaupunkitilassa
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2020/01/berrycreative-martinlaakso-main.png)
Martinlaakson ostari osaksi Martinlaakson identiteettiä
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2020/01/berrycreative-smartum-main.png)
Värikkäät ja energiset kuvitukset Smartumin viestintään
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2020/01/vasemmisto-1.jpg)
Vaalivoittoon siivittänyt brändiuudistus
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2019/12/safiiriparkki-kansikuva-uusi.jpg)
Pysäköintitalon kokonaisvaltainen taidesuunnitelma sekä opasteet
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2019/12/berrycreative-kotitalo-main1.jpg)
Useasti Vuoden asiakaslehti -kilpailun voittanut lehti
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2020/01/berrycreative-amosrex-main.jpg)
Taidemuseon työmaanäkyvyys
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2020/01/berrycreative-habitare-main.jpg)
Installaatio ja sosiaalisen median viraalihitti Habitarelle
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2020/01/berrycreartive-heureka-main.jpg)
Brändin kirkastaminen tavoitehakuiseksi, innostavaksi ja käyttäjälähtöiseksi
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2020/01/berrycreartive-taito-main.png)
Onnesta, ilosta ja käsitöistä viestivä visuaalinen identiteetti
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2020/01/berrycreative-kerava-brandiopas-main.jpg)
Aluekehityssuunnitelmien identiteettioppaat tukemaan kolmen kehittyvän kaupunginosan kaupunkisuunnittelua
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2020/01/berrycreative-rytmi-main.jpg)
Istutustapahtuma ja väliaikainen puisto Kauniaisiin osana WDC2012-vuotta
![](https://www.berrycreative.fi/wp-content/uploads/2022/10/m2-kodit-slogan.png)
Brändin "uudelleenkäynnistys" palauttaa brändiviestinnän oikeille urille
Lue lisää: M2-Kodit-brändin ”reboot” ja markkinoinnin vuosiyhteistyö →