Metsä Groupin Viesti

”Yksi syy siihen, että Berry Creative on tehnyt vuosikausia meidän lehteämme, on tinkimättömyys tehdä niin hyvä lehti kuin saadusta materiaalista on mahdollista. Vaikka loppurutistus on painotuotteen kanssa aina ankara, ”antaa mennä vain” -meininki ei saa valtaa. Koskaan ei olla menty sieltä, missä aita on matalin, vaan vaihdetaan vielä tuo kuva, rajataan tuo kuva uudelleen tai vaihdetaan sen paikkaa, vedetään viimeinenkin viiva täydellisesti.”

Sirkku Vanhatalo, Viesti-lehden toimituspäällikkö, Metsä Group

Asiakas
Metsä Group

Vuosi
2006–

Mitä teimme?
Ulkoasullinen lehtiuudistus
Lehden taittoa vuodesta 2006
Kuvituksia
Infograafeja

Valokuvat
Paavo Lehtonen

Lähtötilanne

Viesti on Metsä Groupin tärkein tapa tavoittaa laaja jäsenkuntansa ja tuoda viestinsä julkiseen keskusteluun. Lehti reagoi aikaan ja sen aiheet voivat vaihdella tilanteen ja lukijoiden ja julkaisijansa tarpeen mukaan. Metsä Group on tarvinnut sen tekemiseen luotettavan ja joustavan yhteistyökumppanin.

Ratkaisu

Meillä on ollut ilo kulkea Metsä Groupin rinnalla ja taittaa Viestiä jo vuodesta 2006. Tänä aikana on tapahtunut lehtiuudistus, eli lukuisia ulkoasu-uudistuksia muuttuvan brändin tai muiden muuttuvien tarpeiden mukaisesti ja tämän lisäksi loputtomasti ideoituja toimituksellisia sisältöjä ja kuvia, suunnattomia määriä piirrettyjä infograafeja sekä kymmeniä painovalmiiksi taitettuja lehtiä.

Lopputulos

Yli kymmenen vuotta jatkunutta viestinnällistä kumppanuutta Metsä Groupin kanssa. Kun tavataan, niin halataan!

Viestin ulkonäöllinen lehtiuudistus on tuonut sen sivuille ajankohtaisen tyylisiä kuvituksia.
Viestin
Berry Creative luo Metsä Groupin Viesti-lehdelle sekä toimituksellista että kuvallista sisältöä lehtiuudistuksen myötä.
Lehtiuudistus näkyvissä Metsä Groupin Viesti-lehden kansien ilmeessä.
Esimerkkiaukeama Viesti-lehdestä Berry Creativen taittamana lehtiuudistuksen jälkeen.
Ota yhteyttä →

Sinua voisi kiinnostaa myös

Lähetä viesti

[contact-form-7 404 "Not Found"]