”Berry Creative konseptoi ja uudelleenvisualisoi asiakaslehtemme tukemaan myyjien työtä. Työ aloitettiin kartoittamalla myyjien tarpeet, joihin rakennettiin systemaattiset ratkaisut lehteen sisään. Lehti on saanut hyvää palautetta konserninlaajuisesti: Se on helppolukuinen ja tyylikäs. Innostuin Berry Creativen ammattilaisten proaktiivisuudesta, projektin hallinnasta sekä lopputuloksesta. Tekeminen oli minulle helppoa.”

Anna-Mari Tikander, viestintäpäällikkö, Atlas Copco

Asiakas
Epiroc

Vuosi
2017–

Mitä teimme?
Asiakasymmärrys
Asiakaslehden uudistus
Lehtikonsepti
Art direction
Taitto

Valokuvat
Paavo Lehtonen

Lähtötilanne

Epiroc (ennen osa Atlas Copcoa) tarvitsi luottamusta herättävän kanavan kaivos- ja louhintateollisuuden tuotteilleen sekä myyntihenkilöiden tueksi.

Ratkaisu

Haastattelimme Epirocin myyjät, ja haastattelujen pohjalta teimme asiakaslehden konseptoinnin. Kehitimme lehden nimen ja uudistimme lehden vastaamaan visuaalisesti Epirocin uutta brändi-ilmettä.

Lopputulos

Projektin päätteeksi Berry Creativella on tyytyväinen asiakas ja Epirocilla lehti, jota myyjät käyttävät mielellään työnsä tukena.