
Rakennusliiton jäsenhankintakampanja
Monikanavainen kampanja jäsenhankinnan tueksi
Lue lisää →Työt / Strategia ja viestintä / Rastor-instituutin kampanja
”Rastor-instituutin brändi syntyi 2020 kun kaksi pitkäikäistä ja hyvämaineista koulutuksenjärjestäjää yhdistyivät. Lanseerauksen jälkeen tuli aika uudistua ja etsiä uusi luova kumppani. Briefissä toivoimme toimialallamme erottuvaa ideaa tavoitteena bränditunnettuuden kasvattaminen. Berry Creative voitti kilpailutuksen omaperäisellä ja rohkealla idealla. Arvostan sitä, että markkinointiviestinnän toteutuksessa pystyttiin säilyttämään alkuperäinen idea. Se hätkähdyttää ja saa hymyn huulille.”
Anne Niemi-Hakala, Viestintäjohtaja, Rastor-instituutti
Monikanavainen kampanja jäsenhankinnan tueksi
Lue lisää →Vanhan hotelliklassikon brändi pestiin ja prässättiin
Lue lisää →Identiteetti ja design, Strategia ja viestintä
Uusi brändi-ilme tarjoaa kurkistuksia asumisen teemoihin
Lue lisää →Virhe: Yhteydenottolomaketta ei löytynyt.