Brändikampanja tunnettuuden kasvattamiseen
Asiakas
Strawberry
Vuosi
09/2024 – 01/2025
Mitä teimme?
Kampanjasuunnittelu
Kampanjakonsepti
Sovellussuunnittelu
Copywriting
Slogan
Kampanjavideo
Kumppanit
Juuso Paloniemi
”Kampanjatöissä on tärkeää saada asiakas erottumaan. Helpottaa, jos asiakas myös haluaa ja uskaltaa olla erottuva. Sellainen Strawberry todella on ja siksi tätä projektia oli erityisen innostava tehdä!”
Pia Ettala, AD, Berry Creative

Strawberry-hotellit tarjoavat Suomessa elämyksellisiä ja monipuolisia tapahtumatiloja aina kahden hengen huoneista 500 hengen tiloihin asti. Strawberry halusi tuoda laajan ja ainutlaatuisen tapahtumatilavalikoimansa suuren yleisön tietoisuuteen. Samalla haluttiin lisätä uudistuneen brändin tunnettuutta.
Strawberry on hotellialan kapinallinen, jolla on lämpimästi sykkivä sydän ja tilaa erilaisuudelle. Kiinnitimme kampanjan kattokonseptin ”Tiloja kapinallisille” näihin brändin ydinarvoihin. Loimme tätä varten videoon perustuvan kampanjan, jossa esiin pääsevät neljä erilaista näkökulmaa Strawberryn tapahtumatilavalikoimasta. Monipuolisuudesta kertovat intiimit, riemukkaat, inspiroivat ja itsensä ylittämisen hetket, joita kaikkia on mahdollista kokea Strawberryn tiloissa.
Kampanjaa varten kuvasimme hero-videon sekä valokuvat jokaisesta valitusta näkökulmasta. Tuotimme lopuksi kampanjasovellukset copyteksteineen.