Kohderyhmätutkimus on tärkeää. Me Berry Creativella uskomme siihen, että toisten aito palveleminen edellyttää heidän tarpeittensa, halujensa ja jopa pelkojen ymmärtämistä.
Päiväkirja
Peruna ja ämpäripää – eli kuinka hyödyntää alueiden kätketyt tarinat
Mikä sinulle on merkityksellistä, erottuvaa tai ylpeyttä herättävää omassa kunnassasi? Inkoolaisille se on peruna ja tervolalaisille ämpäripäisyys.
Strategian tarkoitus on muuttaa toimintaa. Mutta keiden ja miten?
Meidän tehtävämme luovana toimistona on auttaa asiakkaitamme onnistumaan strategioissaan.
Millainen olisi käyttäjälähtöinen strategia?
Kun hallituksen tehtävänä on päättää strategiasta, mikä siitä voisi tehdä käyttäjälähtöisen?
Vastuullisuus on helppoa – ja vaikeaa
Millaisia valintoja teemme vastuullisuuden ja muiden tavoitteiden välillä? Kun valitsemme yhteistyökumppaneita, onko vastuullisuus siinä valintatekijänä?
Kahvitauot pitävät meidät ihmisinä
Etätyö nostaa arkisen jutustelun kollegoiden kanssa arvoon arvaamattomaan.
Juurtuakseen uusille alueille ihmiset tarvitsevat tarinoita, kokemuksia ja kohtaamisia
Kun kokemuksellinen suunnittelu nivotaan teemallisesti yhteen ja toteutetaan samassa tahdissa alueen rakentamisen kanssa, alueesta kerrottava tarina saadaan vastaamaan todellisuutta.
Kärki-lehti
Miten sujui Vilman ensimmäisen kokonaisen julkaisun taitto? Tuomas haastattelee.