Luovat kampanjaideat ja toteutukset kaikkiin kanaviin

Suunnittelemme ja toteutamme rohkeita ja erottuvia monikanavaisia kampanjoita, joilla on mitattavia vaikutuksia suhteessa kohderyhmäsi käyttäytymiseen.

Brändikampanjan tavoitteena on kasvattaa organisaatiosi ja/tai palvelusi ulkoista tunnettuutta ja vetovoimaa, brändiarvoa, pitkällä aikavälillä.

Brändillistä viestintää kannattaa toteuttaa myös organisaation sisällä, jolloin kohteena on oma henkilöstö ja tavoitteena organisaatioidentiteetin vahvistaminen tai työnantajamielikuvan parantaminen.

Hyvin suunniteltu ja kohdennettu taktinen kampanja vaikuttaa rajattuun kohderyhmään tehokkaasti ja tuottaa jonkin mitattavan hyödyn nopeasti. Myös taktisessa kampanjassa on aina brändillinen ulottuvuus, mutta ensisijaisena tavoitteena on saada aikaan yksi selkeästi määritelty vaikutus kuten ohjaus verkkosivulle jonkin palvelupolun alkuun tai vaikkapa liittyminen jäseneksi.

quotemark

Janne Mäkinen, Viestintäpäällikkö, Rakennusliitto

Tutustu projektiin


Viimeisiä kampanjatekojamme

Haluatko jutella lisää?

Elina Aspelin

Johtava asiantuntija, digimarkkinointi ja viestintä

elina@berrycreative.fi
‪+358 50 3494590‬

Buukkaa tapaaminen

Päiväkirjamme sivuilta