Free love -kevytkumppanuus tekee luovan työn tilaamisesta helppoa ja tehokasta

Pitääkö luovan suunnittelun tilaamisen olla kankeaa ja luovan toimiston marssittaa joka palaveriin iso tiimi kerryttämään kustannuksia? Ajattelemme toisin.

Usein asiakkaidemme suurin ratkaistava haaste on se, että saisi helposti ja nopeasti laadukasta graafista suunnittelua ilman tarpeetonta jaappaamista. Ja erityisesti näinä taloudellisesti haastavina aikoina moni asiakas haluaa pitää omat tiimit pieninä ja hallita sekä ennakoida kuluja.

Pätevätkö alla olevat teillä?

  • Pöydällä on paljon silppua ja haluaisit vapauttaa aikaa suunnittelutöihin.
  • Oman inhouse-tiimin resurssit ei riitä tuottamaan tarvittavaa ideointia tai luovaa toteutusta. 
  • Nykyinen mainostoimistoyhteistyö on raskas tai kallis.
  • Kaipaat apua markkinointimateriaalien tekemiseen ketterästi, monipuolisesti ja luotettavasti.
  • Saat nyt keskinkertaista matskua ja haluaisit laadukkaampaa visuaalista jälkeä tai nokkelampia ideoita.
  • Haluat viestinnän ja markkinoinnin tekemiseen enemmän pitkäjänteisyyttä ja suunnitelmallisuutta.
  • Freelancer-poolin pyörittäminen on hankalaa, toiveena olisi yksi toimija jolta saisi graafisen suunnittelun lisäksi näjemystä ja ideoita.

Kehitimme edellisten tarpeiden pohjalta uudenlaisen palvelukonseptin. Mielestämme kivasti nimetty Free love -kevytkumppanuus on suunnattu säännöllisesti graafista ja luovaa suunnittelua ostaville asiakkaille.

Palvelun kautta voi helposti tilata pienet kampanjoinnit, konseptoinnit ja visualisoinnit

Palvelussa yhteyshenkilönä ja töiden tekijänä toimii sinut hyvin tunteva oma AD. Koko palkitun tiimimme osaaminen on käytössä, mutta napataan käyttöön vain kun sitä tarvitaan

Käytössä on kevyen toimintamallin lisäksi tilaamisen helpoksi tekevä vakioitu hinnasto. Nimensä mukaisesti joustavaa kumppanuutta voidaan syventää sopimalla etukäteen esimerkiksi tulevan vuosineljänneksen budjetti. Tällöin sovelletaan alennettua hinnastoa. Muitakin riemuja siitä saa. 

Kehitimme yhteistyömallin, koska useat asiakkaamme ovat toivoneet joustavaa ja hallinnollisesti kevyttä kumppanuutta.

Palkitulla mainostoimistolla tuotehinnasto? Onko Berryllä alettu myymään ”makkaraa”? Ei ole. Samat suunnittelijat tekevät meillä sekä isoja, että näitä vähän kevyempiäkin projekteja. Asiakkaamme voivat odottaa saavansa palvelulta korkeaa laatua, joustavaa ja helppoa yhteistyötä, onnistumisen varmuutta ja ajan ja rahan säästöä. 

Meillä on edelleen korkeat standardit rekryille ja työn laadulle, emmekä ota asiakkuuksia sisään kuin pari per taitava suunnittelija. Tahtomme on palvella entistä syvemmin ja pidempään, ja tämä on vain elämän helpoksi tekevä uusi keino sille. 

Onko paljon luvattu? Meillä on tälle mallille jo tyytyväisiä asiakkaita, joiden palautteen pohjalta mallia on kehitetty. Lue miten temppu tehdään lataamalla palvelukuvauksemme tästä. 

Voit myös laittaa meille meiliä: hello@berrycreative.fi
Tai varaa treffit meidän Ullan kanssa. Hän kuuntelee suurella mielenkiinnolla tilanteenne ja kertoo lisää palvelusta. Jos palvelu tuntuu teille sopivalta, meillä on yhteistyön kokeilemiseen riskin tuntua poistava yllätys muutamalle ekalle uudelle ystävälle. Kantsii kysäistä!

Ja loppuun pari rohkaisevaa asiakaslainausta:

quotemark

Hanna Feodorov, kauppakeskuspäällikkö, Kauppakeskus Hertsi

Tutustu projektiin


quotemark

Ida Levänen, viestintä- ja markkinointipäällikkö Aino Juurikkala, viestinnän ja markkinoinnin asiantuntija Suomen Ekonomit

Tutustu projektiin


Kirjoittaja on luova johtaja ja lähimmäinen, joka keski-ikäispäissään etsii elämän merkitystä myös työstään.

Timo Berry
CEO, Luova johtaja

timo@berrycreative.fi
+358 41 532 4345


Sinua voisi kiinnostaa myös

Lähetä viesti

Virhe: Yhteydenottolomaketta ei löytynyt.