Asiakaskeskusteluissa usein kysytään: Mitä B2B- tai B2C -keissejä viestinnän toteuttamisesta teillä Berryllä on?
Päiväkirja
Älä jää odottamaan talousmyrskyä, vaan laita viestintä ruotuun heti – Näillä vinkeillä onnistut
Viestinnän tekijä: näin optimoit työpanoksesi tuottamaan organisaatiosi haluamaa vaikutusta – mahdollisesti nykyistä pienemmillä resursseilla
Kättä pidempää viestinnän ja strategian rakkausliitosta
Berry Creativen webinaarissa puhuttiin siitä, mitä vaikuttavuus viestinnässä tarkoittaa, ja otettiin opiksi kymmenistä toimijakentän benchmarkeista.
Viestinnässä tärkeää on vain sen tuoma vaikutus. Miten se voidaan määritellä ja miksi sillä on väliä?
Viestintä, joka onnistuu ratkaisemaan organisaationsa oikeita haasteita, tuo iloa ja rakkautta kohderyhmilleen. Organisaatiolle strategia merkitsee kestävyyttä maailman myötä- ja vastoinkäymisissä.
Insightin avulla parempaa viestintää ja viestinnällä parempi asiakaskokemus
Tiedätkö vai luuletko tietäväsi, millaista viestintää asiakkaasi tarvitsee? Datan hyödyntäminen, asiakkailta kysyminen ja ratkaisujen testaaminen ovat olennaisia keinoja viestinnän muotoilussa.
En tiedä, mutta vastustan
Kohderyhmätutkimus on tärkeää. Me Berry Creativella uskomme siihen, että toisten aito palveleminen edellyttää heidän tarpeittensa, halujensa ja jopa pelkojen ymmärtämistä.
Peruna ja ämpäripää – eli kuinka hyödyntää alueiden kätketyt tarinat
Mikä sinulle on merkityksellistä, erottuvaa tai ylpeyttä herättävää omassa kunnassasi? Inkoolaisille se on peruna ja tervolalaisille ämpäripäisyys.
Strategian tarkoitus on muuttaa toimintaa. Mutta keiden ja miten?
Meidän tehtävämme luovana toimistona on auttaa asiakkaitamme onnistumaan strategioissaan.