Maailman paras markkinointiviestintä syntyy silloin, kun johto, tekijät ja suunnittelijat ymmärtävät toisiaan ja rakentavat yhteistyön, joka aidosti tukee organisaation tavoitteita.
Päiväkirja
Rakkaudella ja rohkeudella
Arvoista on helppo puhua, vaikeampaa on tuoda niitä todeksi. Siksi halusimme tehdä jotain, joka ei näy liikevaihdossa, mutta tuntuu sydämessä.
”Postaa se kaikkiin kanaviin” kätevää, mutta ei hyödyllistä
Alustalähtöisyys sosiaalisessa mediassa on uusi normi, ja hyvä niin!
Rekry: Sales Development Representative
Etsimme tiimiimme Berry Creativen kasvua tukevaa myynnin osaajaa.
”Täältä ei löydä mitään” ja muita nettisivujen syntejä
Nettisivut ovat alusta, jonne asiakas päätyy, kun etsii syytä uskoa teihin. Siksi ne kannattaa rakentaa rakkaudella!
Et ole yksin. Me selviämme tästä yhdessä!
Kutsuimme sidosryhmälehden tekijöitä vaihtamaan ajatuksia digisiirtymästä. Kävi selväksi, että vertaistuelle on tarvetta ja suurin oivallus oli ”me selviämme tästä yhdessä”.
Voisiko Berry olla perfect match mainostoimisto-kumppaniksi?
Berryjen kanssa viihtyy jo moni. Voisiko organisaatiosi olla meille uusi onnellinen asiakas palveltavaksi?
Mitä tehdä sidosryhmälehdelle?
Me kysyimme mikä lehden tulevaisuudessa huolestuttaa, ja tarjosimme vastauksia viestintäkanavien valintaan.