ajatukset_kuvio_1

Päiväkirja

Viestinnässä tärkeää on vain sen tuoma vaikutus. Miten se voidaan määritellä ja miksi sillä on väliä?

Viestintä, joka onnistuu ratkaisemaan organisaationsa oikeita haasteita, tuo iloa ja rakkautta kohderyhmilleen. Organisaatiolle strategia merkitsee kestävyyttä maailman myötä- ja vastoinkäymisissä.

Lue lisää →

Rekry: Vanhempi luova suunnittelija

Haluatko ja osaatko tehdä asiakkaalle ja maailmalle hyödyllistä, erottuvaa ja palkintojen arvoista luovaa suunnittelua? 

Lue lisää →

Insightin avulla parempaa viestintää ja viestinnällä parempi asiakaskokemus

Tiedätkö vai luuletko tietäväsi, millaista viestintää asiakkaasi tarvitsee? Datan hyödyntäminen, asiakkailta kysyminen ja ratkaisujen testaaminen ovat olennaisia keinoja viestinnän muotoilussa.

Lue lisää →

En tiedä, mutta vastustan

Kohderyhmätutkimus on tärkeää. Me Berry Creativella uskomme siihen, että toisten aito palveleminen edellyttää heidän tarpeittensa, halujensa ja jopa pelkojen ymmärtämistä. 

Lue lisää →

Peruna ja ämpäripää – eli kuinka hyödyntää alueiden kätketyt tarinat

Mikä sinulle on merkityksellistä, erottuvaa tai ylpeyttä herättävää omassa kunnassasi? Inkoolaisille se on peruna ja tervolalaisille ämpäripäisyys.

Lue lisää →
Y-Säätiön strategian työvihko

Strategian tarkoitus on muuttaa toimintaa. Mutta keiden ja miten?

Meidän tehtävämme luovana toimistona on auttaa asiakkaitamme onnistumaan strategioissaan.

Lue lisää →

Millainen olisi käyttäjälähtöinen strategia?

Kun hallituksen tehtävänä on päättää strategiasta, mikä siitä voisi tehdä käyttäjälähtöisen?

Lue lisää →

Vastuullisuus on helppoa – ja vaikeaa

Millaisia valintoja teemme vastuullisuuden ja muiden tavoitteiden välillä? Kun valitsemme yhteistyökumppaneita, onko vastuullisuus siinä valintatekijänä?

Lue lisää →

Lähetä viesti

[contact-form-7 404 "Not Found"]